7 januari 2020 22:15
Vanaf 1 januari 2020 is Helena door het bestuur aangesteld als beheerder van ons Clubhuis. In deze rol, ook wel conciƫrge genoemd, is zij het operationele aanspreekpunt voor bijna alles wat er in het clubhuis gebeurd.
Deze rol wordt steeds belangrijker omdat er naast Saestum nog meer “bewoners” zijn. Met name met Kind&Co hebben we een nauwe samenwerking en is er veel contact. Helena zal dit namens ons voor haar rekening nemen en het dagelijkse reilen en zeilen met de groepsleiders afstemmen.
Ook verzorgt Helena de barplanning voor met name de weekenden en zal daarnaast ook zorgen dat de inzet van de ouders in goede banen wordt geleid.
Wij zijn erg blij met Helena op deze plek omdat we op deze manier kunnen zorgen dat de zaken het in het clubhuis goed blijven verlopen en dat er ten alle tijden een aanspreekpunt is. Helena is in ieder geval aanwezig op de momenten dat de BSO gaat afsluiten (dit is op maandag, dinsdag en donderdag) en uiteraard op andere momenten dat dit nodig is.
Helena, we wensen je veel succes!Het bestuur
voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!
Sommige widgets kunnen meerdere malen worden toegevoegd. Bij meermaals toevoegen wordt achter de widgetknop aangegeven hoeveel keer de widget is toegevoegd.