We doen dat,
zoals je ook in dit bericht kunt lezen, via 3 initiatieven:
- Het obligatieplan
- Subsidies
- Eigen initiatieven
80k club
Zoals het past bij Saestum is er inmiddels een groepje gevormd (de 80k club) dat alle initiatieven om dit voor elkaar te krijgen, coördineert. Deze groep bestaat nu uit 7 personen en zij coördineren elk een deel van de vereniging:
- Raymond Umans: vrouwenselectie en obligatieplan
- Jeroen Zeelenberg: jongste jeugd (mini’s en pupillen)
- Remco de Koning: junioren
- Michel Hofstede: recreanten mannen en vrouwen
- Willem van Ede: kantine-evenementen
- Frans Stalpers: mannenselectie en niet-spelende leden
- Raymond Lamphen: subsidies, communicatie en overige zaken
Doe mee
Inmiddels hebben we al meer dan 30 ideeën ontvangen! Dat is echt super om te zien. De ideeën variëren van een sponsorloop tot “Saestum in Concert”. Maar er kan nog altijd meer bij…..
Wij zijn er niet om alle ideeën ook te gaan uitvoeren. Wij zijn er vooral om te zorgen dat alles goed verloopt en dat we weten wanneer alles gaat plaatsvinden. Dus meld je met je ideeën, suggesties of vragen over de initiatieven bij ons!
Wij zijn bereikbaar op het mailadres 80kclub@saestum.nl.
Je mag natuurlijk ook een van ons bellen, appen of aanspreken op de club.
Heb je financiele vragen, dan kan je die stellen aan het bestuur via bestuur@saestum.nl.
We zullen regelmatig vertellen hoe het gaat en natuurlijk hoeveel geld we al hebben!
Laten we er met elkaar voor zorgen dat dit gaat lukken! #SAMENSAESTUM💪
Raymond, Remco, Jeroen, Frans, Michel, Willem en Raymond