Cookie beleid SV Saestum

De website van SV Saestum is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Wedstrijdzaken

Wedstrijdzaken

De commissie wedstrijdzaken van Saestum draagt zorg voor de organisatie van wedstrijden voor zowel jeugd als senioren.

Om het op Saestum gezellig en sportief te houden hebben we met elkaar afspraken gemaakt en komen we onze verplichtingen richting de KNVB na. Zo werken we samen aan een prettige sfeer om te sporten.
Hieronder lees je onze afspraken. Het wedstrijdsecretariaat is bereikbaar op onderstaand emailadres.


E-mail:

wedstrijdzaken@saestum.nl

Wedstrijdsecretariaat:

Roland Holdinga

Jan de Bruin

Johan Baarends

Planning
Saestum is uiterst terughoudend in het verplaatsen van wedstrijden.
In uitzonderlijke gevallen kan het verplaatsen van wedstrijden in overleg met de betreffende wedstrijdsecretaris.
Voor een juist verloop van vriendschappelijke wedstrijden worden deze in overleg met het wedstrijdsecretariaat gepland.

Wedstrijden
Als regel geldt dat competitiewedstrijden voorrang hebben op oefenwedstrijden en trainingen. De teams van jeugd en senioren zijn hierin gelijkwaardig. Om de wedstrijden op tijd te kunnen beginnen is het nodig dat teams een half uur voor aanvang van de wedstrijd, de wedstrijdzakenApp hebben ingevuld. De planning van de clubscheidsrechters wordt door het wedstrijdsecretariaat gemaakt. 
Foto’s van de spelers dienen in de app zichtbaar te zijn. (eis van de  KNVB!!)

Het wedstrijdsecretariaat houdt de uitslagen bij van zowel thuis- als uitwedstrijden en wordt daarom graag op de speeldag mondeling geïnformeerd. Indien wedstrijden anders lopen zoals (staken of anderszins) wordt dit onmiddellijk gemeld bij het wedstrijdsecretariaat. Hier worden in overleg eventuele vervolgstappen besproken. Dit geldt voor zowel thuis als uitwedstrijden.
Ook rode kaarten (voorzien van een verklaring van de aanvoerder of leider) dienen gemeld te worden. Dit geldt voor zowel uit als thuisteams.

Kleedkamers en velden
Kleedkamers worden ingedeeld door het wedstrijdsecretariaat. 
Sleutels van kleedkamers worden verstrekt aan de leiders en zijn op te halen in de commissiekamer. Voor uit teams hanteren we een borg. (dit kan een auto- of huissleutel zijn).
Na de wedstrijd ruimt iedereen zijn spullen op en laat geen rommel achter op het veld, in de kleedkamers of het clubgebouw. 
Teams die als laatste op het veld spelen, ruimen na afloop van hun wedstrijd de cornervlaggen op.
De pupillen elftallen ruimen de gebruikte hoedjes op en zetten de doeltjes op de juiste plek terug.
Tot slot: Sleutels kleedkamers worden weer ingeleverd.

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!