Cookie beleid SV Saestum

De website van SV Saestum is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Nieuwbouw nieuws: tijdelijke behuizing en sloop

Nieuwbouw nieuws: tijdelijke behuizing en sloop

11 februari 2024 15:15


De definitieve start van onze nieuwbouw komt steeds dichterbij. Tijd voor een update vanuit het bouwteam.

Financiën
Er zijn zoveel fantastische acties opgezet en daarmee hebben we al bijna 50k opgehaald van de benodigde 80k. Met nog een aantal acties in het vooruitzicht heeft het bestuur er het volste vertrouwen in dat we met elkaar de benodigde 80k gaan ophalen. Daarom starten de voorbereidingen voor de sloop.

Tijdelijke behuizing plaatsen
Op maandag 11 maart worden achter de huidige kantine tijdelijke units geplaatst, dat wordt onze tijdelijke kantine.
Om het plaatsen van deze units mogelijk te maken, moeten er eerst allerlei werkzaamheden worden uitgevoerd. Denk aan het verwijderen van een poort, verwijderen van struiken, opnemen van bestrating etc. Hiervan zal iedereen weinig hinder ondervinden.

Ook de 3 containers van Kind&Co moeten voorafgaand aan het plaatsen van de tijdelijke units verplaats worden. Deze zullen tijdelijk op de grasstrook tussen veld 2 en de parkeerplaats worden geplaatst. Ook komt hier een container voor de opslag van spullen van Saestum.

Units gereedmaken voor gebruik
Nadat de tijdelijke units zijn geplaatst zullen er gedurende 2 weken werkzaamheden in de units plaats vinden om deze geschikt te maken als kantine en als ruimte voor de BSO. Er moeten aansluitingen komen voor alle koelkasten, apparaten etc. En er moet een bar geplaatst worden.

Van maandag 25 maart t/m donderdag 28 maart gaan we alle apparaten, aansluitingen en het meubilair van de kantine verhuizen naar de tijdelijk units. In deze periode zal de kantine ’s avonds niet open zijn. Als er veel hulp is, kan dat misschien in 1 à 2 avonden worden gedaan zodat de nieuwe tijdelijke kantine al eerder open kan.

In deze week gaat ook de aannemer KSS Noord alvast de bouwplaatsinrichting maken. Dit betekent dat er keten worden geplaatst, hekken worden geplaatst, rijplaten worden neergelegd etc. zodat de aannemer een plek heeft om bouwmaterialen op te slaan.

Start sloop
Hopelijk kan er rond 1 april daadwerkelijk gestart worden met de sloop.

Opruimen en inpakken
In het nieuwe clubgebouw hebben we minder ruimte in o.a. de bestuurskamer. Dat betekent dat niet alle inventaris meegaat. Dit is dan ook een goed moment om eens flink op te ruimen.
Een deel van de inventaris gaat naar de tijdelijke units, een deel slaan we op en een deel gaat weg. Het inpakken en opruimen is al een beetje begonnen en zal de komende periode doorgaan.
We hebben daarvoor nog verhuisdozen nodig. Heb je thuis nog wat liggen, breng ze naar het clubhuis.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!